Darmowa dostawa od 300 zł

PLN EUR

Najczęściej zadawane pytania

LOGOWANIE I REJESTRACJA KONTA

Jak mogę założyć konto w sklepie?
Zapraszamy do skorzystania z formularza rejestracyjnego, który dostępny jest pod adresem: https://tifannibutik.pl/rejestracja.

Gdzie i jak zaloguję się do konta?
Najłatwiej zrobić to w panelu logowania. Można do niego przejść, klikając małą ikonę w prawym górnym rogu ekranu. Można także przejść tam bezpośrednio z linku: https://tifannibutik.pl/logowanie 

Czy muszę mieć konto, by kupować?
Tak.

Ile zapłacę za rejestrację?
Nic. Jest ona w pełni bezpłatna.

Co mam zrobić, jeśli zdarzy mi się zapomnieć hasła?
Skorzystaj z systemu resetowania hasła, który znajdziesz pod adresem: https://tifannibutik.pl/nowe-haslo.

Z jakich powodów warto mieć konto w butiku Tifanni?
Konto użytkownika umożliwia zakupy w butiku Tifanni. Ponadto ułatwia je – pozwala na śledzenie statusu zamówienia oraz przeglądanie ulubionych i historii zamówień.

Produkt ma status „NIEDOSTĘPNY”. Kiedy będę mogła go kupić?
Mamy nadzieję, że już w najbliższym czasie produkt trafi do naszej oferty. Nie jesteśmy jednak w stanie precyzyjnie wyznaczyć terminu.

Do czego służy funkcja „Powiadom mnie, gdy będzie dostępny”?
To opcja, która pozwala na monitorowanie statusu produktów niedostępnych. Wystarczy podać swój e-mail, by otrzymać wiadomość ze stosowną informacją, tuż po tym, gdy konkretny towar znów pojawi się w sprzedaży.

Gdzie znajdują się „Ulubione” i jak z nich korzystać?
Przy każdym produkcie znajduje się przycisk „DODAJ DO ULUBIONYCH”. Po jego kliknięciu towar dopisywany jest do indywidualnej wishlisty klienta. Można ją przejrzeć, klikając symbol serca znajdujący się w prawym górnym rogu strony sklepu.

 

PŁATNOŚĆ ZA ZAMÓWIENIE

W którym momencie zobowiązuję się do zapłaty za zakupy, które mam w koszyku?
Zakup zatwierdzany jest kliknięciem przycisku „KUPUJĘ I PŁACĘ”.

Czy mogę otrzymać fakturę za zakupy?
Tak.

Czy faktura lub paragon będą w paczce z zamówieniem?
Tak.

Darmowa wysyłka – ile muszę wydać, by z niej skorzystać?
Darmowa dostawa obowiązuje już od 249 zł.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie w Tifanni?
Możesz skorzystać ze zwykłego przelewu, płatności PayU lub odebrać przesyłkę za pobraniem.

Czy w Tifanni dostępna jest opcja opóźnionej płatności za zakupy?
Tak. 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE DOSTAWY

Czy możliwa jest wysyłka zagraniczna?
Tak – paczki wysyłamy za granicę. Paczka musi być przedpłacona i zostanie dostarczona w ciągu 14 dni od wysyłki.

Jak mogę sprawdzić, na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
Wystarczy wejść do konta użytkownika. O kolejnych etapach realizacji zamówienia informujemy również mailowo.

Jak długo trwa wysyłka paczki? Ile czeka się na jej dostawę?
Czas dostawy w Polsce to od 1 do 4 dni roboczych.

Za pośrednictwem jakich firm paczki są dowożone do klientów?
DPD (przesyłki kurierskie zwykłe i pobraniowe) oraz Paczkomaty InPost.

Gdzie zgłosić uszkodzenie opakowania, do którego prawdopodobnie doszło w transporcie?
Problemy dotyczące uszkodzenia opakowania prosimy zgłaszać bezpośrednio u kuriera DPD lub w dziale reklamacji InPost.

 

JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT? JAK ZAREKLAMOWAĆ TOWAR?

Ile mam czasu na zwrot zamówienia?
Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych od momentu odbioru paczki.

Gdzie znajdę formularz reklamacji lub zwrotu?
Formularz będzie dołączony do paczki. Możesz go pobrać i wydrukować ze strony: https://tifannibutik.pl/zwroty-reklamacje.

Jak mogę zareklamować wadliwy produkt?
Prosimy odesłać go na adres TIFANNI BUTIK, ul. Książęca 7, 45-057 Opole wraz z dokumentem zakupu oraz formularzem zwrotu.

Kiedy środki ze zwrotu lub reklamacji trafią na moje konto?
Przelejemy je w ciągu 14 dni roboczych od momentu odstąpienia od umowy przez klienta. Warunkiem przelewu jest to, by zwracany towar dotarł do naszego sklepu.

Czy zapłacę za przesyłkę zwrotną?
Tak. Koszt odesłania zwrotu ponosi kupujący.

 

POZOSTAŁE PYTANIA

Chcę być informowana o nowościach w sklepie. Gdzie jest newsletter?
Formularz pozwalający na zapisanie się do newslettera znajduje się na samym dole strony sklepu.

Nie chce już otrzymywać newslettera. Co mam zrobić?
Poinformuj nas o rezygnacji z newslettera. Możesz zrobić to tutaj: https://tifannibutik.pl/wypisz-z-newslettera.

Jaki jest telefon lub e-mail do kontaktu z butikiem Tifanni?
Wszystkie dane kontaktowe dostępne są na podstronie „Kontakt”: https://tifannibutik.pl/kontakt. Tel.: 600 77 30 20 (pn. – pt. od 8.00 do 16.00), E-mail: kontakt@tifannibutik.pl.

Jak są mierzone ubrania?
W celu idealnego doboru rozmiaru proponujemy zmierzyć swoje dotychczas noszone ubrania, które najlepiej na nas leżą. Jest to zdecydowanie lepsze rozwiązanie niż „mierzenie się”, ponieważ wszystkie nasze towary mierzone są na płasko, bez rozciągania. Każdy produkt staramy się mierzyć jak najdokładniej. Ubrania mierzymy od przodu i na płasko. Jeśli dany produkt posiada zapięcie w formie zamka lub guzika – są one odpowiednio zasunięte/zapięte. Mierzona jest tylko jedna sztuka z danego modelu oraz rozmiaru, dlatego mogą wystąpić minimalne różnice w wymiarach w stosunku do podanych w opisie produktu ( tolerancja +/- 2 cm). 

Jeśli jednak zdecydujesz się zrobić aktualne pomiary swojej sylwetki, należy w zależności od rodzaju ubrania zdjąć kilka miar i porównać je z wymiarami podanymi w opisie produktu.

  1. Obwód klatki piersiowej: obwód biustu, który mierzymy w najszerszym punkcie
  2. Talia: mierzymy szerokość w pasie w miejscu gdzie zazwyczaj nosimy spódnice lub spodnie.
  3. Biodra: mierzymy obwód bioder w najszerszym miejscu, stojąc ze złączonymi nogami
  4. Długość nogawek ( wewnętrzna ): najlepiej zmierzyć wewnętrzną część nogawki swoich najwygodniejszych spodni od kroku do końca nogawki.
  5. Długość bluzki lub sukienki mierzymy od środka ramienia w dół,
  6. Długość spódnicy mierzymy od talii tj. od miejsca w którym najczęściej nosimy spódnice w dół.

Ważne! Aby uzyskać obwód, podane przez nas wymiary produktu mnożymy x 2.