Zwroty, reklamacje
Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
W przypadku rezygnacji z zakupu należy otrzymany produkt odesłać na adres:
TIFANNI BUTIK
ul. Mikołaja Reja 20c/1
45-550 Opole
e-mail: kontakt@tifannibutik.pl tel. +48 600 773 020
wraz z paragonem oraz wypełnionym formularzem zwrotu załączonym w wersji papierowej do każdego zamówienia w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od daty otrzymania zamówionego towaru. Prosimy by zachować numer nadania przesyłki zwrotnej, aby móc samodzielnie kontrolować czy dotarła ona do odbiorcy.
- Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do nas z opłatą za pobraniem lub z odbiorem w paczkomacie.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, bez śladów użytkowania, ze wszystkimi częściami towaru ( np. metki ).
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący
- Obowiązuje regulamin darmowej dostawy
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
- Towar niebędący pełnowartościowym towarem, noszący ślady użytkowania, zostanie odesłany niezwłocznie do Nadawcy - zwrot zostanie nieuznany.
Uwaga dotycząca przesyłek pocztowych
Ze względów logistycznych nie odbieramy przesyłek wysłanych listem przez Pocztę Polską. Takie paczki zostaną automatycznie zwrócone do nadawcy, który może zostać obciążony przez Pocztę Polską kosztami zwrotu.
Reklamacje
W przypadku reklamacji towaru prosimy o pobranie zgłoszenia reklamacyjnego, dokładne jego wypełnienie i dołączenie wraz paragonem do odsyłanego towaru.
Towar odsyłany w ramach reklamacji powinien być czysty, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony oraz wysłany na adres :
TIFANNI BUTIK
ul. Mikołaja Reja 20c/1
45-550 Opole
e-mail: kontakt@tifannibutik.pl
tel. +48 600 773 020
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub z odbiorem w paczkomatach. Prosimy by zachować numer nadania przesyłki zwrotnej, aby móc samodzielnie kontrolować czy dotarła ona do odbiorcy.
Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki od klienta.